Arkadaşlar merhaba, oglum 13 aylık ve 4 azı dişi birden şişmiş durumda. Zaten bir aydır bunun ceremesini çekerken bir de domuz gribine yakalandık. Normalde iştahlı bir cocuktu yemek saati biraz gecikse mutfaktan cıkmaz fırını ocagı gösterirdi ama son 3 gündür öglen saatinde bir kase corbadan baska hiçbir şey yiyip içmiyor. Ağzına koysam geri cıkarıyo eline versem fırlatıp atıyor cıldırmamak delirmemek elde degil. Bir de sonrasında emmek istiyor masadan kalkınca. Ben de caresizce ac mı kalsın en azından süt alsın diye emziriyorum. Bu bir dönem mi ? Hastalıkta böyle olup sonrasında düzelen bebeği olanlar var mı ? Geçici bir şeyse nasış hareket etmeliyim ?