Benim kizim da cok yemek seçer. Ama artik canima tak ettigi icin yiyor musun yemiyorsan sandalyeden indiriyorum. Peşinden kosmuyorum. Sevdigi yiyecekleri veriyorum cogu zaman. Eline verince daha istahli yiyorlar. Yemek zamani onune oyalanacagi bir sey koyarsaniz oyun hamuru veya sulu bir oyun daha iyi yiyorlar. Annenin stresli ve ısrarci olmamasi lazim. Kan degerlerine de baktirin mutlaka. Ama davranişsal oldugunu dusunuyorum. 1 hafta yaptim olmuyor demeyin en az 1 ay rahat olmayi akisina birakmayi deneyin. Bazi cocuklar ne yaparsak yapalim istahsiz oluyorlar, onemli olan saglikli olması. Cok cok zor Allah kolaylik versin. Bu arada ben kizima uzum çekirdekli multivitamin de kullaniyorum faydasini gördüm.