Ctnplt 4 aylık aşımızı olacağız 4 gün sonra ne gibi yan etkileri var ateş olursa gece de oluyor mu bu ateş gece de olur mu ateşi ilk ateş düşürücüden sonra bidaha çıkmazmı yoksa
balmelinam Ctnplt benim bebegim cok huzursuzdu 2 gun gunduz uykulari bozuldu bugun duzeldi cok sukur onun disinda ates vs olmadi keyifsizdi genel olarak
lunalunuay Ctnplt 2. ayın devamı diye biliyorum bu aşıları benim bebeğime hiç bir şey olmadı çok şükür.
Ctnplt eylulneva0925 ikinci ayda da aşıları çoktu ama bizde öyle çok ateş yapmadı uykuya meyilliydi gün içinde iki kere ateş düşürüldü verdim bu ay merak ediyorum nasıl olacak
eylulneva0925 Ctnplt bizdede ateş yapmamıştı ama aşırı huzursuzluk ve ağlama oldu bebeğimde uyku zaten işlemiyo bizimkine 4.ay aşısı içinde çok korkutuyolar nasıl olacak bilmiyorum
meryemsenn Benim bebeğim dün 4. Ay aşılarını oldu dün ateşi yükseldi ve aşırı huzursuzdu ateş düşürücü verdim bu sabah tekrar ateşi yükseldi tekrar ilaç verdim
dryderya Benim bebeğim iki gün önce oldu 4.ay aşısı ilk gün huzursuzdu gece sık uyandı ben de ve gelince ateşini beklemeden bi çay kaşığı calpol verdim sonra iki kez daha verdim ateşi çıkmadı çıkar gibi olurken calpol verdim şimdi iyi şükür
mervenur25eylul Biz bugün olduk perişanız ateş yapmadi ama kesintisiz bir ağlama halı çeşitleri o huzursuz uykusu var ama uyuyamiyo bı de sanki karnı ağrıyor gibi emmek bile istemiyo diğerleri bu kadar yormamisti beni
dideemkocskn mervenur25eylul biz de bugün aynısını yaşadık. 1. Ay hepatit oldu hiçbirsey olmadı. 2. Ay aşısında ateş olmadı ağlama krizleri ve emmek istemedi. 3. Ay da bexero ve rota yaptırdık yine ağlama krizleri ve ateş. 4. Ay aşısı yine ağlama krizleri. Canımdan can gitti artım aşı kelimesi duymak istemiyorum. İlk çocuğumda hiçbirini yaşamadık bu neydi böyle mahvetti bizi
mervenur25eylul dideemkocskn benim ilk bebeğim o yüzden tecrübesiz bir anneyim eşim askeri personel o yüzden evde olmuyor bı kaç gün çok zorlandım bu aşıda çok ağladı çocukta perişan oldu bende hiç bir desteğin olmayınca daha zor çaresiz hissediyor insan