Tubay- Eğer bir bebek hareketliyse, mesela yatirinca kıpır kipirsa, kucakta durmuyorsa, kakasını çok yapıyorsa o bebeğin kilo alması nerdeyse imkansız. Benim deli gibi sütum vardı. Bebeğim aşırı hareketliydi ama. 5 aylıktı donmeler başlamıştı düşünün. 5,5 aylıkken kendi kendine rahatça oturmaya başlamıştı. 6 aylıkken emekledi. 7 aylıkken koltuktan ya da herhangi bir yerden tutunup ayağa kalkıyordu. 10 aylıkken zaten tutunduğu yerleri bırakıp adım atmaya başladı. Çok çok erken yaşadık biz bazi seyleri iyi mi kötü mü bilmiyorum ama. Mesela ilk disimiz ciktiginda 4,5 aylıktı. 1 yaşında mesela tüm dişlerini tamamlamıştı. Günde 5 kez kaka yapıyordu düşünün. Ağzından veriyordum altindan saniyesinde gonderiyordu. Doğal olarak hem hareketli hem de çok kaka yapan bebek kilo almaz kolay kolay. Bu çok normal yani. Ben anne sütü, mama ve 5.ayinda başladığım ek gıda ile destekledim hep ama yok yok. Yine kilo almadi. Ayina göre normal diyince doktor ben de umursamadım. Zaten önemli olan çok kilo alması ya da hiç almaması değil. Zayiflamamasi ve sağlıklı olabilmesi. Zayiflarsa bağışıklığı düşer. Yemeyen çocuk zaten çok çok zor. Sağlıkta zaten eşi benzeri bulunmaz bir velinimet biliyorsunuz. O açıdan bence takilmayin. Sevgiler🌺