Merhaba kızlar oğlum 9 aylık gece emmek için sürekli uyanıyor artık kaç kere kalktık sayamıyorum bana bi mucize gibi bişey lazım 2 saat kesintisiz uyusak o bile yeticek şöyle yaptık işimize yaradı gece kesintisiz uyudu diyeceğini bişey var mı tavsiye bekliyorum 🥲😄not emzik almıyoruz😂