Sonunda bizim gibi birisi. Bizde 3 saatte bir 60-90 ml içiyor. Mümkün değil fazlasını kabul etmiyor üstünede gitmiyorum artık tamamen red yapıyor çünkü kilo alımıda yavaş almıyor gibi tarttırmıyorumda psikolojim bozuluyor yoksa çok kafama takmamaya çalışıyorum. Yalnızca gece uykusunda 1 öğün 180 ml içiyor. Anne sütü besliyordum 1 öğünde mama ekledim kilo alır belki diye. 4ay 28 günlük bu arada