Kızlar on yıl sonra anne baba olduk ve oğlumuz 1 yaşında eşimle tüp Bebek sürecini falan hep birlikte atlattık kimse yanımızda olmadinbende Birlikte yemeğe çıkarız resim çekeriz ve evde bı balon 1 yaş süsleri asayim mi direk stüdyo da çeksek daha mı güzel olur sizce büyük birşey yapmicam hak etmiyor kimse