RedFlower_ ozaman balgamı yumuşatıp çıkartmak ıcın serum suyunu varsa hava makınenıze koyup çocuğa solutmanız lazım. Öksürük durumunda akşamları yatarken süt ve gün için de kakaolu şeyler yedırmeyın. Süt aşırı öksürük tetikler. Sırtını terli bırakmamanız lazım. Bide yatarken zaditen şurup çok ıyı gelıyor. Öksürük te iyi aslında Bır nevi çocuğun başgam atabılmesı ıcın ıyı bısey