Hanımlar selam , 1 yaş erkek çocuğum var sürekli vurma eylemi var. Kendi yaşıt bebeklerin saçını çekiyor. Eşimde bende o kadar sakin insanlarız ve çevremizde vurma eylemini göreceği kimsede yok. Bu yaşlarda bunu yaşayan anneler varmı, geçici bi durum mu çok merak ediyorum kızlar ya yoksa ileriki yaşlardada devam mı ediyor 😢