besra11 Huma_kus34 ben Philips kullanıyorum otomatikte bu sadece üç çeşit mi yapıyor onu pek anlayamadım
Asyaveannesi04 Huma_kus34 3 çeşit kahvedense Philips almak daha mantıklı 20 çeşit yapıyor 5 bin fazla verip
Huma_kus34 besra11 bu markayı cok övuyolar kalıte olrak oyuzden acaba kullanan varmı merke ettım sızın kullandıgınız makına guzelmı zaman sonra kahve tadını değiştiriyor köpük yapmıyo dıye duydum
besra11 Huma_kus34 phlipsh mi yo ben 1.5 senedir felan kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım sıcaklık be köpük sorunum hiç olmadı ben 4300 serirsini kullanıyorum