Kızlar selam kızım 37 aylık yani 3e yeni girdi bez bırakmadı hala kreşe gidiyor okulda arkadaşlarıyla tuvalete gidiyor herşeyi biliyor ama evde yapmıyor nasıl yapabilirim alıştırabilirim? Öğretmeni diyor ki okulda akşama kadar bezsiz gayet iyi ilerliyor. Ama eve gelince tuvalete gitmek istemiyor bebek tuvaleti de aldık ama malesef. Bu sabah ilk defa bezini kuru aldım bu arada uyurken yapmamış hiç sabah sordum yok dedi. Bir de kaka yapıyor hadi alalım dediğimde ayakta al diye ortalığı birbirine katıyor