Kızlar merhaba bebeğim 1 yaşına girdiğinden beri şuan 16 aylık 28/35 günlük aralarla sürekli ateşi çıkıyor hasta oluyor tahlil de yaptırdık defalarca bi sorun gözükmüyor acaba dişten mi oluyor anlamadık 3 defa antibiyotik kullandık artık kullanmak istemiyorum bunu yaşayan var mı aranızda varsa neler yaptınız normal mi bugün tekrar başka bi doktora götüreceğiz bakalım o ne diyecek