HeeSenCokBiliyon yemek konusunda ben hiç ısrar etmedim. Yemek istiyosa yedi istemiyosa zorlamadim. Serbest bıraktım eliyle yedi. Yemek yerdik sofradan kalkmadan emmek istedi hiç geri cevirmedim emdi. Zaten emiyo diye yemek konusunu hiç dert etmedim. Sevdiği şeyleri yapmaya çalıştım. Emmeyi bırakınca kendisi yemeye başladı, öğünleri oturdu. Elhamdülillah her şeyi yiyo. Yemedikleri çok az onlari da bi seylere karıştırıp veriyorum.
Sizin bebeğiniz çok küçük daha ☺️ 10 aylıkken ben daha tadım yaptiriyodum. Zorlamayın bence her çocuk bir değil. İştahsızlık varsa demir değerlerine baktirabilirsiniz. Balık yağı kullanabilirsiniz, iştahını açar. Sütü biraktiktan sonra da yemiyosa o zaman dert edin, şimdiden kendinizi harap etmeyin 🤗