Bizim ki 5 aylık aynı durumdayız yani hiçbir şekilde geçmiyor doğurduktan sonra tamamen bitiyor yani hiçbir rahat an yok 😅 her anı uykusuzluk ama üzülme bir yerden sonra muhakkak uykusu düzene girecektir sadece biz anneler fazla yoruluyoruz haliyle kolay şeyler yaşamıyoruz napalım. Allah yardımcınız olsun baktınız çok sancısı var rezene kimyon anason üclüsünü demleyip bir çay kaşığı ucuyla icirebilirisn benim çocuğum da çok gazlıydı bu şekilde geçiyordu ve nursehayvers damla bize çok çok iyi geldi deneyebilirsiniz🫶