Ee011 pis kremleri kullanırken kıyafetler krem olduğu icin çöp oldu 1 yıldır ara ara denedim ama asla çıkmadı kokusu. onları çöpe attım. ondan sonra giyeceğimiz kıyafetleri hep ütüledim sadece sadece ütü yaptım o kadar ve tırnaklarımızı sıfıra sıfır kestik asla kaşımadık sık sık ellerimizi yıkadık sirkeyle duş aldık o kadar 🫶🏻