arelinannesi1 kendiniz için sarımsak bal kürünü deneyebilirsiniz hem sütünüzden bebeğe de gecer
Bebek için burnu sürekli acık kalmalı , odasının da nem ayarı önemli . Ateş için ise 38 i görmeden ilaç vermeyin biraz dirensin . Sirke için farkı görüşler var ama ben hiç kullanmadım .Daha cok minik bol bol sıvı , beslenmesi dikkat edin .