Bebeğim 2,5 aylık. Gece beslenmelerinden sonra gaz çıkarma olayından nefret ediyorum resmen uyuyan bebeğe patpat vuruyoruz bazen uyanıyor bu yüzden ve bazen de çok uzun sürüyor bu işlem. Ne zamandan sonra gaz çıkarma olayını bırakıyoruz ya da gece uzun bi süre çıkmayınca tekrar beşiğine bıraksam olur mu ki ?