Sağlık ocağı bir türlü aramıyor şu 13 günde üç kez aradım ne zaman yapacaksınız diye tarih de vermiyorlar aşının zamanı geçer mi 90. Gün rota aşısını yaptırın dedi doktoru iki aşı arası çok az zaman kalıyor böyle ne yapacağımı şaşırdım normal mi tecrübeli anneler