Miran1306 Doktor mu istedi kanı,
Benim bildiğim kadarıyla beta belirli bir değer sonrası yani ilerlemis haftalarda çıkan sonuçları düşüp yükselebilirmiş doktorum öyle söylemişti. Devam eden değer düşmesi olumsuz yorumlanabilir ama tek tük düşüp yükselmesinin takibini yapıyoruz demişti.
Tabi bu haftası ilerlemiş gebelikte sorunu olmayanlar içindi