Merhaba hanımlar size birşey danışmak istiyorum. Uzun süredir bu platformdaym ama çok aktif deilim malesef. Bazen okuyorum yorum yapıyorum bazen günlerce giremiyorum. Her neyse konumuza dönelim😂 11 Aylık kızım var normalde bir uyku düzeni oluşturmuştuk akşam en geç 11 de uyumuş olurdu ve sabah en geç 10 da ayaktaydik. Ama son iki aydır nedir necidie bilmem psikolojim alt üst oldu. Ayağımda salliyorum malesef hamileligimde sürekli sallamicam desende. abisini beş yaşına kadar salladigim için tövbe etmistn ama buda bı şekilde sallanarak uyumaya alıştı. Sorun şu ki yaklaşık iki aydır ayagimdayken uyuyo saatlerce gündüz iki saat uyur gece sabaha kadar kaç gecedir oturarak uyuyorm öyle uyanıyorum. Ama ayağımdan indirdiğim an bırakın ayağından indirmeyi ayaklarımı kipirdattigim çekmeye kalktigm an hiç uyumamış gibi uyaniyor ve ben artık çok bunalmis durumdaym. Yani normal sallardm uyurdu besigine koyardım sabah uyandırdı. Ama şimdi çocuk uyuyo bıraktığım an yada beş dk sonra uyaniyo ve hic bişi yapamıyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı bı çözüm öneren olur mu bilmiyorum ama bı sormak istedim. Şimdiden teşekkür ederim.