Balim12 Kızlar ben emzirirken saç boyattım. Dip boyası vesaire 5 saat sürdü.4 bucuk aylıktı bebeğim. Boyatalı 2 ay oldu. Doktoruma sordum boyatabilirsin demişti. Ama şimdi denk geldimki sakıncalıymış. Ne gibi bir zararı olmuştur bebeğime çok üzülüyorum😢
MaviPanterAnne Balim12 Yani senin saç boyatmandan çocuğa bişi olacağını sanmıyorum ama keşke kuaföre getirmeseydin biz bile boya kokusundan mahvolurken o baya etkilenmisdir. Onun bı etkisi olur mi bilmem
busrasya23 Balim12 bir haftalık lohusa iken boyadım hamile iken boyamak istememiştim doktor sakıncası olmaz demişti evde boyadık ama biz boyadanok da sıkıntı olmaz da işte kapalı ortam kuaför ortamı o biraz sıkıntı olabilir
Balim12 Lütfen bilgisi olan yazsın. Mutlaka zarar görüyorlardır diye düşünmeye başladım. Birde bebeğim kuaföre gittiğimde yanımdaydı üstelik
Balim12 MaviPanterAnne küçük bırakırsam durmuyor kimsede ondan götürdüm. Gittiğim kuaför çok büyük. Alan geniş ama sonuç olarak ordaydı😢
MaviPanterAnne Balim12 Sizi anlıyorum benim kızımda hiç durmuyo bı yere gitswm bir saate tel susmuyor. Oğlum hiç öyle değildi kızım hiç durmayan bı bebek.
MaviPanterAnne Balim12 internette izlediğiniz her videoya her doktora kafanızı takmayın tabiki göz ardı etmeyin ama çok takilmayon çünkü şuan internetteki videolarda çok doğru olmayabiliyor
Balim12 MaviPanterAnne teşekkür ederim. Ama çok pişmanım bi boya için bebeğime zarar vermiş olma ihtimalim üzüyor. Doktoruma sordum öyle gittim halbuki
MaviPanterAnne Balim12 Doktorunuz zaten okey vernis eğer öyle bişey olsa size söylerdi. İçiniz rahat olsun
tzm Balim12 vende iki gun once boyadim kizim 2aylik cok sukur bisey olmadi ilk cocugjndada boyamistim
Balim12 busrasya23 oda boğazda tahriş alerjiye falan sebep oluyormuş galiba. Pek koku olan bi ortam değildi ama baştan sonra yanlış yaptığımı düşünmeye başladım hem boyatarak hem götürerek. Solumanın ne gibi zararı oluyormuş başka