İlk haftalar sarılık riski yüksek olur tabi ama olmasa da ilk haftalarda hep uyuyor bebekler zaten. Emzirme en az 2 saat arayla diyor doktorlar ama riski azaltmak için saat başı üzerini soyup uyandırarak emzirmeni öneririm. Üşüyünce uyanıyordu bitek benimki de. Çok az emip geri uyuyordu. O yüzden sık sık uyandır emzir. Rabbim kolaylık ve güç versin sana, bebişe de sağlıklı sıhhatli uzun ömürler 🤍