ozlm1234 merhaba, ultrasonda karındaki o kadar büyük kisti nasıl görmediler . Başka belirtiniz var mıydı ? Karnınızda şişlik ağrı vs. Benim de doğumdan sonra çamur gibi akıntılar çamur gibi adet kanamaları ve çok sık adet olma çok fazla akıntı hiç pedsiz gezemiyoruö desem yeri. Karnımda akşama doğru çok rahatsızlık hissi doluluk hissi oluyordu Şuan geçti o ama uzun süre oldu . Karnım baya inmişti bazen aşırı şiş oluyor 5 aylık hamile gibi. 6 buçuk ay oldu sezaryen olalı. İki kez doktora gittim ultrasonla da bakıldı vajinal muayene de yapıldı Smear verdim hpv testi verdim . Bunları önerdi doktor .