haticed_ ZmrtDila Mastit olmuştum göğüs ucuma kullandım yaralı kısmı için. Doğum dikişlerime de sürdüm. Yüzüme kullanmadım ama doktor verdiyse sakınca görmemiştir süte geçer diye düşünüyorsanız sanmam...
Mom10 ZmrtDila Doğum yaptığımdan beridir kullanıyorum 5 aydır hiçbir sıkıntı yaşamadık kızımla beraber.Fakat bana doktor önermişti.Kullanacaksanız kesinlikle bir uzmana danışmanızı tavsiye ediyorum.
Mucizem_06 Bu kremı bende merak edıyordum ama şöyle birsey yaşadım yuzume alovera surdum cocgma gectı allerjı oldu
Mom10 ZmrtDila Evet bende haftanın 3 günü gece uyumadan önce yüzüme sürüyorum.Sabah uyanınca yıkıyorum.
Mom10 Mucizem_06 Ben çok memnunum gerçekten bir anda mucize beklememek gerek ama doğumdan sonra aşırı svilce problemi yaşadım.İzler kaldı haliyle ve izlerde kaybolma görüyorum şuan.