Kızlar merhaba ben ikiz doğum yaptım 50 gün hiç durmayan kanamam oldu kontrole gittiğimde de plesanta parçası kaldığı ve acil kürtaj olmam gerektiği söylendi ve ben hemn kürtaj oldum temizlendi dediler aradan 10 gün geçti hala benim kanamam durmadı ağrılarım arttı başka bir hastaneye ve prof. gittim ve asla temizlenmediğini ve bütün vücudumu enfeksiyon kapladığını söyledi tekrar kürtaj oldum başına böyle bir şey gelen oldu mu ve şikayet etmeli miyim?