smyyedmrrr Kızlar bi kaç gündür ishalim ishalle beraber kanamada oluyor biraz da karın ağrısı başladı bu gün tuvaletim var zannettim meğerse kanmış başınıza böyle bişey geldi mi ciddi bişey olabilir mi şuan hastahaneye de gidemiyorum bebeğim çok küçük
bestetnc smyyedmrrr ben bunu 2 ay önce yaşadım değişik bir salgın çeşidi bu. Benim 1 gün sürdü ama etkisi 1 haftaydı vücudu inanılmaz sarsıyor. Benim 1 gün sürdü dedim çünkü ishali yavaşlatan şeyler yedim hafif haşlamalar yağsız mideyi yormayacak yiyecekler yedim ilk 3 gün ve her gün mutlaka 3 lt su içtim.
bestetnc smyyedmrrr ben hastaneye gitmedim ilk günü evde geçirdim eğer 2.gün de geçmeseydi direkt gidecektim ama geçtiği için ihtiyaç duymadım. Ama benimki bariz mikrobik mi diyeyim enfeksiyonel mi diyeyim o derecedeydi. Bunu da ishalle atıyordum. Şimdi size de yanlış bilgi vermek istemem içiniz rahat değilse gidin lütfen. Ben kendimi gözlemlemek adına ilk gün gitmemiştim
nazelif20 smyyedmrrr sizi tedirgin etmek istemem ama basur ve ileri derecede kabızlık sorunu yoksa makattan kan gelmesi doktorun görmesi gerekir
parlaegegunes smyyedmrrr benim bugün 3. Günüm bugün gelmedi ama bugünün öncesi 2 gün geldi minikti kan peçetede farkettim ilk gün sonra baktım kakada vardı ama küçüktü pıhtı şeklindeydi bugün doktora gittim. Kolonoskopi ve endoskopi için haftaya cuma gününe sıra verdiler. Kakada kan önemli bişi bence ihmal edilmemeli ama telaş da edilmemeli çünkü müsaitliğinizde gidip baktırıp öğrenebileceğiniz birşey. Geçmiş olsun