Elfgrn basak1336 Doğumdan sonra ilk 1 yıl adet olmamak veya düzensiz adet olmak normal karşılanıyor. Aktif emzirme varsa bu durum 2 yıla kadar uzayabiliyor.
vrmylm Ben de 4 ay oldu hala olamadım ve sanki karnım çok şiş gibi çok rahatsız ediyor insanı siz de de şişkinlik var mı?