gulayada ben hamile kalkmayı düşündüğümde doktora gtmistim çikolata kistlerim vardı doktor hamileliğe engel değil demişti öyle de oldu zaten 1 ay sonra hamile kaldım kızım şimdi 3 yaşında 2. Çocuğu düşünüyoruz doktora gttm tekrar kistlerim gecmismi diye doktor bana önemsiz dedi çok küçükler