Büyük oğlum(4)çok savaş vermeme rağmen bizimle yatmaktan vazgeçmedi odası bizim oda ile dip dibe gece kaç kez yerine koyuyorum bi bakıyorum yanımızda bitmiş şimdide küçük oğlum(2)asla beşik istemiyor beşikte olduğunu hissettiği an ağlıyor bende böyle ailece aynı yatakta uyuma kararı alıcam sanırım bi sizin yorumları göreyim şimdi dorum şu sizce çocuk odasını boşaltıp komple her yatağı yapmalı mıyım ?
Nasıl yapmalıyım ?