12343535 bu ara influenza salgını var ,benim kızımda da öksürük ile başladı ,sanki kurup öksürüğü gibiydi …Sonra ateşi çıkınca doktora gittik …Doktor çok salgın olduğunu söyledi ınfluenza testi yaptı ,çok şükür negatif çıktı ama ,ateşi düşmeyince 3 gün serum yazdı …Gidip gelip serum alıyoruz ,hastane koridoru öksüren çocukla doluydu .Rabbim kuzucuklara sağlık versin inşallah ❤️🩹