Kızlar aşırı evhamlıyım vesveseliyimdir elini yüzünü yıkarken karnı vücudu bana sıcak geldi bende ayağımda sallarken atletle bıraktım ne olur ne olmaz diye ama anlı soğuktu zaten neyse kombiyi düşürüp evden gitmiştim başka yerde kaldım bugün geldim ev içi 23.9 dereceydi oğluma baktım vücudu soğumuştu yani üşümüş belli hemen gıydırdım yatağına götürdüm sonra tabi uyandı orası ayrı 😂 şimdi üşütür mü sorum bu ? Hasta olmaz dimi 🙁 3 yaşında