Bir aylık 16 günlük kesik kesik çıkarıyor doktor sordum reflü sü olabilir dedi bazen sık olabiliyor ve çok emiyor yeri geliyor ki kalan süt çıkarıyorr karnına sıcak bez korkuyorum belki üşütme vardır diye kusma nereye kadar devam eder bilmiyorum inşallah tez zamanda geçer herkese çok geçmiş olmuş