limonzeytinmom seymayldz12 glmsynckyrm sayfasından 3senedir cıkartıyorum. Eski banyolu sistem hiç bişey olmuyor. Suan kampanyası vardı ben gecen hafta sipariş verdim 300 fotoğraf 900tl+120 TL kargo
artikbiranneyim seymayldz12 resimlimagnet kesinlikle öneririm 🫶🏻 cok kaliteli baskı beklemeyin ama fiyatları cok uygun ben hep ordan alıyorum cabucak kargoluyorlar, magnetleri de cok güzel
seyma51 Kedi7 uygulaması var. Çok kaliteli bi baskısı yok ama ben 104 tane 10×15 fotoğrafı 150 tl +90 tl kargoyla çıkardım. Belirli bi fiyat üstü kargo bedavaydı bu arada ben bakmak için o kadar çıkarttım