Uccanli22 ben kullanıyorum baya da oldu düzenli temizliğini yaparsanız çekişi azalmıyor yani bizde azalmadı. Şarjı evet çok iyi gitmiyor robot salonu süpürürken bende diğer odaları onunla süpürebiliyorum. Tek bir süpürge alayım derseniz önermem ama robot gibi destekleyicisi var sa işinizi görür. Patlama konusunda da herşeyin parlama riski var biz telefonları dahi bırakmıyoruz şarjda hatta nebülizatör kullanıyorum pilli onu bile işim bitince çocuğun yanında bırakmıyorum