ftttsrr Kızlar 2 aylık bebeğimde boynunda çene altında pişik oluştu fucicort sürüyorum geçiyor bırakınca tekrar oluyor kullanıp memnun kaldığınız krem var mı ya da farklı bi yöntem bebeğim huzursuz oluyo
denizyildizi_ ftttsrr Krem pişik onleyici baby me kullanıyorum birde ufak tüp mustela var arada onu sürüyorum ama sarı kantaron yağı pişiklere bire bir geliyor onu deneyebilirsiniz