Kızımın ek gıdayla arası çok iyidi ama şu 2 haftadır falan hiçbir şey yemek istemiyor ağzını kapatıyor yedirmek imkansızlaşıyor şurubunu bile içiremiyorum 😭 midesine doğru düzgün bişey inmiyor ne yapmam gerek bilmiyorum 😓 oyunlarla oyuncaklarla falan yedirmeye çalışıyorum kesinlikle dikkati dağılmıyor