kirikkalp doktor şans meselesi ya kesinlikle. Özelede gittim devletede . Bende panik atak ve anksiyete var. Sürekli karamsar korkak ve ataklar geçirip duruyordum artık sosyal hayatımda mahvolmuştu devletteki doktor o kadar iyiydiki hala dua ederim. 2 yıl ilaç kullandım. 2 yıl sonra ilacı kestik daha iyi olmuştum . Daha huzurluydum ilaç kullanırken daha mutlu ataklarım eskisinden daha azdı. Kilo alma yada kayıp yaşamamıştım. Uykularım daha iyiyidi. Ama ilacın etkisi midir bilmem ilacın ilk zamanları çok kabus görüyordum ve hayatımda ilk defa karabasan gelmişti. Yan etkisine baktığımda vardı belirtilerinde ama. Sonra sonra düzeldi . İlaç kesilincede kötü olamadım gayet rahattım aynı ruh halindeydim yani. Doktorum sadece ilaç kullandırmadı hem konuşup fikir veriyordu hemde kitap felan önermişti. . Tabi tamamen gitmedi bunu doktorumda demişti ara ara yoklar. En azından yılda 2 yada 3 defa gelirse gelir artık yönetemlerini öğrendiğim için baş edebiliyorum. En azından olumsuz duygular kaygı yok .