Herkese iyi geceler evde giymek için plastik bir terlik almıştım onun üst sol ayağımı acıtıyordu ama öyle aman aman değil fazla takmadım dün uyandım terlik falan hiç bişey giyemiyorum ayağım komple şişmiş üst kemiğide öyle ayakkabı giyemiyorum böyle bir durum yaşayan varmı