Kızlar merhaba 10 aylık oğlum var oturmayı sevmiyor yürümek te istemiyor ayakta tütün beni diye ağlıyor sürekli yapışık gibiyiz hiç bişey yapamıyorum görmediği an basiyo yaygarayi bu çok hoşuma gidiyor fakat korkuyorum hastalık vs durumunda nasıl olacak 🥹