Elizan28
[bilinmeyen] bu bence kiloyla alakalı değil canim her çocuk ayri bence. Benim kizim 4 aylik 7900 du ve masallahimiz var kizim cok hareketli, her cocuk kendine ozel bence arkadasim 😁
Elizan28
[bilinmeyen] cok Güzel bisey ikiz annesi olmak bence . 😉 ama bakmak konusunda bisey diyemiycem canim sana
ikos58
[bilinmeyen] o zaman benımkı obez ya 3 katına cıktı 😞
ikos58
[bilinmeyen] 2 ay kontrolunde doktor kontrol defterıne obur yazmıs teshıs kısmına dıkkat et obez olursa tıroıd olabılır dedı o yuzden cekınıyorum bende bu aylarda ortalama ayda ne kadar almalı
ikos58
[bilinmeyen] 8700 4 ay 22 gunluk ama 2920 dogdu. Dogum kılosuna gore doktor aylık fazla alıyır suan 7 ayı bıtmıs bır bebek gıbı dıyor