Ays21 alindamla benim kızımın da böyle 4 aylık. Kahve olur muhtemelen. Babası mavi gözlü ben kahve ablası da kahve 🤎
ogretmenanne2024 alindamla maşallah sübhanallah. Bence elaya döner gibi çünkü benim bebeğimin doğduğundan beri kahverengiydi. Sizinki nasıl olur zaman gösterir
tolgakuzey Benim oğlum 6 aylık oldu gözleri aynı bu renk.Maşallah sağlıklı olsunlar da renk önemli değil bence
cvkhll Bizim kızda 40 günlük oldu sizinde böylemiydi o zman bende merak ediyorum ne renk olacağını sizinki bence ela olacak gibi 🌺
Yagiztos alindamla bizimde aynisiydi kahveye donecek net ama cok guzel bi kahve oluyor kehribarimsi oldu