Anne25 Kızlar kabak tatlısı yapacağım 1 gece bekletmek istiyorum buzdolabındamı yoksa mutfakta dışarda mı bekletmeliyim ?
pantenkelebek Anne25 ben hiç bekletmem fırın tepsisine doğrar sekerini suyunu koyarım 1 2 saate pişer lokum gibi olur. Eşimin iş yerine gonderdım devamını istiyorlar daha ama yok.
imaddesi Anne25 benim mutfağım aşırı sıcak olmuyor o yüzden dışarıda bekletiyorum. Kendi suyunu salıyor mükemmel oluyor çok seviyorum 😋