Doktor gelir odana
İğne yapar popona
Ay ay diye bağırma
Kosupta anneni çağırma.
Kızlar az önce sabitlenmiş postta çocukların en sevdiği şarkılarda bu şarkıya denk geldim. Bu sadece bir örnek başka şeylerde var böyle. Ama bunun hakkında bilgi vermek istiyorum. Bu şarkı gerçekten özellikle günümüz için söylüyorum çok çok tehlikeli. Bununla ilgili videolar var mutlaka izleyin. Şarkıda ‘iğne yapar popona ay ay diye bağırma’ sözü çocukların ilerleyen yaşlarda tecavüz veya taciz olaylari için sessiz kalınması gibi bir durumu doğurabilirmiş. Aynı şekilde ‘kosupta anneni çağırma’ kısmında ise başına bir şey gelince anneni çağırma o gelmez gibi bir algı yaratabiliyormuş çocuğa. Kesinlikle böyle basit gibi görünen şeyleri hafife almayın kızlar. Çok çok tehlikeli.