zmiraymom ben İngilizce öğretmeniyim ydsye çakışmaya bir iki hafta önce karar verdim biraz geç oldu. Ama ags ya hiç bakmadım ve yetişmeyecek bence ya. Ne Türk eğitimin temelleri mevzuat bilgisi hiçbiri yok bende.. en baştan çalışmakla yetişmez gibi. Acaba seneye düzgünce çalışıp mı girsem diye düşünüyorum