atlasmom27 Sıkma canını 14ay emmiş zaten. Sütün olsa bile şurada emzireceğin 3,4ay anca. Bende 15aylıkken kestim. Hangi ayda bırakırsan bırak vicdanı herkes yapıyor, bende yaptım. Sıkma canını. Ne güzel zorlanmadan kesicksin memeden. Bazı anneler, bıraktırmak için günlerce uğraşıyor.