Teşekkür ederim hastanede pek bi ağrı hissetmiyorsun zaten ağrı kesici serum verdiler 2 tane dikiş yerleri bile acımıyor çıktıktan sonra biraz ağrım oldu derin nefes alırken batma oldu omuz ağrısı oldu göğüs kafesimin altı ağrıdı bide ama ben yatmadım hiç desen yeri yani sürekli ayaktayım gayret ediyorum çabuk atlatmak için hafif ağrılar dayanılmıcak şekilde değil