Yarenkk 31 aylık kızım var, 29 aylık olduğunda emziği bıraktırdım. Çok korktum tedirgin oldum ama çok şükür sancılı değildi. Ucunu kestim, verdim. Keyif almadı bana geri verdi. Atmadım, çünkü istiyordu ben kestiğim emziği verdim hep emmeye çalıştı geri verdi derken çok şükür atlattık.