Kızlar bebeğim yarın 1 yaşına girecek. Doktorum 9 aydan sonra gece emzirmeleri kesmem gerektiğini 1 yaşından sonra kesinlikle gece emzirmemem gerektiğini söyledi. Bebeğim sürekli gece kalkıp emmek istiyor ne o ne ben uykumuzu alamıyoruz. Birde çalışıyorum çok zorlanıyorum. Sadece gece emmesini nasıl kesebilirim