lovemysonn prenses3565_ merhaba nasıl bebrğiniz bizimde aynı doktor da soğuk algınlığı dedi ama burnu tıkalı ondan mı acaba
prenses3565_ Birdunyabircennetannesi yani dis cikariyo atesi cikiyo o yuzden onun dışında öksürüğü var biraz o kadar