mahseb haftada 5 gün. Kamera ilk birkaç gün koydum sonra bıraktım zaten tanıdığım bi abla bakıyor diye çok da umursamadım ama yanlış anlamayın bir anne tavsiyesi olarak söylüyorum eğer kamera fikriniz varsa bakıcı tutmadan taktırın kameranızı sonradan hadi ben kamera takayım deyince bakan kişi yanlış anlıyor bana güvenmiyor falan diye en başta koyun bakan kişi de kabul etsin öyle devam edin eski bakıcımızdan tecrübemle konuşuyorum🥰